Ce anume fac diferit cei mai eficienți oameni din lume?
Te-ai întrebat vreodată de ce unii par avansează rapid în carieră, în timp ce tu ești, la prima vedere, blocat?
De ce - în ședințele voastre sau în discuțiile din familie sau cu prietenii - oamenii nu te prea ascultă sau nimeni nu pare convins că ideea ta mareață va funcționa?
Din ce motiv parca nimeni nu ia in seama ceea ce spui?
John C. Maxwell, expert recunoscut la nivel mondial pe probleme de leadership, ne spune că, dacă vrem să avem succes, trebuie să învățăm cum să stabilim relații cu ceilalți.
Deși se pare că unii s-au născut cu această abilitate, realitatea este că oricine poate învăța cum să facă din orice conversație o oportunitate de a stabili o relație puternică.
În cartea „Toți comunicăm, dar puțini stabilim și relații, John Maxwell ne împărtășește cele cinci principii și cele cinci practici esențiale pentru a ne dezvolta această abilitate crucială de stabilire a relațiilor.
Ce ai de făcut?
Să le aplici pas cu pas, zi de zi, in interacțiunile tale și să te bucuri de rezultate!
Informatii conformitate produs